A méhek titkai
Bertie Gregory felfedező bemutatja a méhek rejtett világát, a világ élelmezésében játszott létfontosságú szerepüket és bámulatos intelligenciájukat.
Bertie Gregory, a National Geographic felfedezője a bolygó legfontosabb állatai, a méhek rendkívüli életét kutatja. Három éven át különleges kamerák követték egyetlen méhkas rejtett világát. A világ élelmiszerének egyharmadát beporzó több mint 20 000 méhfaj létezik. A sorozat feltárja bámulatos építészetüket, intelligenciájukat és megfejti titkaikat.