Vad India
A Vad India az ázsiai ország látványos és változatos tájainak sokszínűségét és drámai szépségét mutatja be. Ebben a háromrészes sorozatban minden epizód egy-egy ismert ökoszisztémára összpontosít, bemutatva az ottani életközösségeket. A szépséggel, nehézséggel, halállal és újjászületéssel teletűzdelt sorozat nézői közvetlen közelről szemlélhetik meg az állatvilág csodáit, Ázsia ökoszisztémájának kiemelkedő értékeit.
A veszélyeztetett indiai orrszarvút 37 millió évnyi evolúciós fejlődésen ment keresztül.