Zsákolj, ha tudsz!
Az ikonikus film modern feldolgozásában a korábbi sztárjátékos, Jeremy, akinek a sérülései kettétörték a karrierjét, vonakodva, de összefog Kamallal, az egykor ígéretes kosarassal, aki vakvágányra vitte a saját pályafutását. Bizonytalan kapcsolataik, nyomasztó anyagi helyzetük és belső küzdelmeik közepette a két, látszólag különböző kosaras összefog, hogy még egyszer, utoljára megpróbálják megvalósítani az álmaikat.