Világtörténelem, 2. rész
Több mint 40 évnyi várakozás után végre elkészült Mel Brooks korszakalkotó filmjének, a History of the World, Part I-nak a folytatása, melynek minden egyes epizódja az emberi történelem különböző korszakaiba kalauzol bennünket.
Júdás elárulja Jézust; Shirley Chisholm bejelentést tesz. Grant tábornok bajba kerül.
Jézus és Mária szerelembe esnek; Mudmanék megváltoztatják az orosz történelmet; a piramisok építése.
Közel-keleti béke (és ebéd) Oslóban, és Shirley Chisholm a Watergate hotelbe megy.