The Kardashians: An ABC News Special
Ritka házivideók és fotók nyújtotta intim betekintés a Kardashianok életébe. Amerika 15 évig nézte, hogy ez a család megosztja a magánéletét a nyilvánossággal a reality csatornákon – újradefiniálva a celebséget, és új mércét felállítva a szépség és a popkultúra terén. Felfedezzük a család nőtagjai közti dinamikát, a felemelkedésük történetét, a magánélet megőrzése és az elsőrangú valóságshow létrehozása közt fennálló feszültséget, és a fiatalabb családtagok új megközelítését a hírnév kezelésére.