The Kardashians
Az ismert és szeretett család vadonatúj sorozattal érkezik, amely széleskörű betekintést ad az életükbe. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall és Kylie felfedik a kamerák számára a címlapok mögött rejtőző igazságot.
Caitlyn visszatér, hogy elbúcsúzzon a családi háztól, miután Kris békejobbot nyújt.
Kim próbál megnyílni Kourtney-nak a rá nehezedő hatalmas stresszel kapcsolatban.
Kilenc évvel a párizsi rablás után Kim szembenéz azokkal, akik megváltoztatták az életét.