The Unknown Runner
Ez a film Geoffrey Kipsang kenyai hosszútávfutó útját követi hazájából és a kaptagati edzőtáborból a berlini maratonig. Feltárja a sportág mögötti elszántságot, a menedzsment szerepét, valamint a hosszútávfutás kulturális és történelmi jelentőségét Kenyában.
A küzdelem, áldozat és elszántság története. Fedezd fel a kenyai hosszútávfutók mögötti világot! Kövesd Geoffrey Kipsang kenyai atléta útját követi és a kaptagati edzőtáborból az edzőjével, Patrick Sanggal a debütálásáig a 2012-es berlini maratonon. A történet bemutatja a Global Sports Communication ügynökséget is, amely olyan élsportolókat menedzsel, mint Haile Gebrselassie. Láthatjuk az atléta támogatottságát a hazájában és a nemzetközi versenyeken is. A film emellett foglalkozik a kenyai hosszútávfutás kulturális és történelmi jelentőségével is.