Tour Du Faso
A „Tour du Faso” A Tour du Faso három kívülálló versenyzőt követ Afrika legnagyobb sivatagi kerékpárversenyén. Az európai maximalizmus és az afrikai valóság közepette szenvedélyesen űzik az álmaikat. A hangsúly nem a győzelemre, hanem magára az élményre helyeződik, bepillantást nyújtva a kommercializálódás előtti évtizedekbe. A 25 000 eurós összdíjazású verseny esetében a részvétel a legfontosabb.