animáció, fantasy
Két gyereket, akik az erdőben bolyonganak, egy boszorkány egy ronda állatokkal teli házba csalogat. A fiút varázslattal pókká változtatja - a lányt törpék mentik meg attól, hogy denevérré változzon. A boszorkány elmenekül, és minden gyerek visszatér eredeti alakjába. A törpék lelövik a boszorkányt, aki beleesik egy üstbe, és kővé változik.