The Golden Touch
Egy törpe teljesíti a király kívánságát, hogy minden, amihez hozzáér, arannyá váljon. Amikor a király rájön, hogy nem tud enni, már nem örül az ajándéknak. Világi tulajdonát feladva boldogságot talál a gazdagságtól a rongyokig vezető útban.