A Vasember
Tony Stark, a milliomos iparmágnás fogságba esik, ezért high-tech páncélt tervez magának, hogy megszökhessen. Amikor visszatér az államokba, újra magára kell öltenie a Vasember jelmezt, ám ezúttal már nem saját élete, hanem a világ megmentése a tét!