A világ megtudja, hogy a Vasember álarc mögött a milliomos feltaláló, Tony Stark rejtőzik. Ám Tony nem szándékozik megosztani csúcstechnológiás páncéljának titkát senkivel, ráadásul új ellenségekkel kell szembeszállnia!