Induljon utazásra a többszörös platinalemezes EDM művésszel, Zedd-del. Tartson vele és a leglelkesebb rajongóival, ahogy új területeket fedeznek fel a „True Colors” albumával, és egy eddig sosem látott előadás keretében.