Por Humor a La Musica
A „No me pises que llevo chanclas” zenekar koncertjén keresztül a zenei és érzelmi életüket befolyásoló vendégművészekkel közösen mesélnek az együttes életéről, valamint a spanyolországi humoros zene történetéről.