Star Wars: A Birodalom visszavág
A felkelők maréknyi csapata a Hoth bolygón rejtőzködik. Miközben Han Solót és Leia hercegnőt tőrbe csalják a birodalmiak, Luke a jedi mesterhez, Yodához utazik, hogy felkészüljön a Darth Vaderrel való végső összecsapásra.
A felkelők maréknyi csapata a hó borította Hoth bolygó föld alatti támaszpontján rejtőzködik. A szondák azonban felfedik a rejtekhelyet, és hamarosan birodalmi lépegetők lepik el a bolygót. Han Solo, Chewbacca és Leia a megbízhatatlan Lando Calrissian segítségét kérik. Nem is sejtik, hogy a Birodalom rettegett ura, Darth Vader már várja őket nem kis meglepetést tartogatva Han számára. Luke Skywalker a Dagobah rendszerben az utolsó és legnagyobb jedit, Yodát keresi, hogy felkészülhessen a végső összecsapásra az erő sötét oldalával. A sodró lendületű akció, a speciális effektek és George Lucas varázslatos képzelőereje a mozitörténet és a sorozat egyik legnagyobb alkotásává teszi a filmet.