Star Wars: A Jedi visszatér
A Birodalom a felkelőkkel való végső leszámolásra készül az új Halálcsillag segítségével, miközben a felkelők is a támadást tervezgetik. Luke Skywalker szembeszáll Darth Vaderrel és az uralkodóval.
Miután Luke megmentette barátját, Han Solót és a szépséges Leia hercegnőt a biztos haláltól, ismét csatlakozik Yodához, hiszen igazi jedi lovaggá kell válnia ahhoz, hogy szembeszállhasson Darth Vaderrel és az erő sötét oldalával. Végre eljött a végső összecsapás ideje! A felkelők készen állnak arra, hogy megsemmisítő csapást mérjenek a Halálcsillagra. Arra azonban nem számítanak, hogy a bolygót elpusztíthatatlan energiapajzs védi és a Birodalom csapdába csalja őket.