Armin Only: Intense
Élje át Armin van Buuren „Intense” világkörüli turnéjának lélegzetelállító utolsó show-ját. A kritikusok által eddigi legjobb fellépésének kikiáltott koncertfilm megragadja egy legendás DJ energiáját, látványát és érzelmeit ereje teljében, egy felejthetetlen zenei éjszakát nyújtva.