Necaxa
Eva Longoria, Rob Mac és Ryan Reynolds összefog, hogy feltámasszák Mexikó egyik leghíresebb focicsapatát, a Club Necaxát. A játékosok, a szurkolók, sőt még a szkeptikusok is velük tartanak abban reménykedve, hogy a „Los Rayos” feltámad hamvaiból.
Eva Longoria, Rob Mac és Ryan Reynolds összefog, hogy feltámasszák a legendás mexikói focicsapatot, a Club Necaxát. A kétnyelvű dokumentumsorozat bemutat egy zavaros időszakot tele stábon belüli változásokkal és karriereket meghatározó sérülésekkel, miközben egy csapat kitartóan küzd, hogy felülmúlják a velük szembeni várakozásokat, és visszaadják a reményt Aguascalientes városának. Az örökségük idővel megkopott, de a lelkes szurkolók hisznek benne, hogy szeretett csapatuk, a „Rayos” újra felemelkedik. A játékosok, a szurkolók és a szkeptikusok történetén keresztül a nézők eljutnak az edzőpályára és az öltözőbe, miközben a Los Rayos megpróbál visszajutni a csúcsra. A hitről, a kitartásról és a remény erejéről szóló sorozat bemutatja a klub körüli emberek életét és álmait.
Eva Longoria megállapodik a GQ Mexicóval, hogy a Necaxa sztárjai legyenek a címlapon.