Példaképünk, Beckham
David Beckham hazatér, hogy egy szezon erejéig mentorálja a kelet-londoni Westward Boys futballklubot, amely abban a ligában játszik, ahol kisfiúként ő is kezdte - az Echo Premier Ligában. A Westward egy győztes meccset sem tudhat magáénak a szezonban, így fennáll a kiesés veszélye. Davidre óriási kihívás vár. Vajon képes lesz megmenteni a csapatot?
David Beckham hazatér, hogy mentoráljon egy focicsapatot abból a ligából, ahol ő kezdte kisfiúként.
David arra sarkallja a Westwardot, hogy a kiesés elkerülésének érdekében fejlődjön a játékuk.
David a Wembley Stadionban tett látogatással motiválja a fiúkat. Vajon ez elég a bennmaradáshoz?