Estrategia Del Silencio, La
A történelem egyik legsúlyosabb metrókatasztrófája során egy szerelvény kisiklott és 43 ember vesztette életét. Az áldozatok családtagjainak egy csoportja a média és a kormány hallgatásával szembesülve reménytelennek tűnő küzdelembe kezd, hogy kiderítse az igazságot arról, mi történt azon a végzetes napon, és igazságot szolgáltasson az elhunytaknak.