Desde Que El Mundo Es Mundo
Ribera del Duero szívében Gonzalo és családja testesítik meg a vidéki Spanyolország ellenálló képességét a gazdasági válság közepette. Miközben a munkanélküliség és a gyárbezárások kihívásaival küzdenek, a gazdálkodás és a borászat ősi hagyományaiban találnak vigaszt. A „Since The World Was World” megrendítő betekintést nyújt a túlélésért folytatott küzdelmükbe és a falusi élet kitartó szellemébe.