The Bystanders
A „Kívülállókat” őrangyaloknak választják ki, és az a feladatuk, hogy vigyázzanak egy-egy kijelölt emberre. Közbeléphetnek, hogy megvédjék, de nem avatkozhatnak bele az életébe. Azonban nem minden Kívülálló kedveli a védencét vagy a szabályokat.