Elkövetők
A családos Joe Petrus az amerikai álmot éli jegyesével és annak gyerekeivel. Azt azonban nem tudják, hogy Joe három évvel ezelőtt egy titokzatos bűncselekmény részese volt, és most úgy tűnik, veszélyes múltja hamarosan utoléri őt. Amikor egy gyilkos célba veszi a bűntény mögött álló bandát, Joe rájön, hogy csak idő kérdése, mikor kerül a családja is a célkeresztbe. Visszatér Londonba, hogy felkutassa a régi bandáját, és kiderítse, ki üldözi őket.