The Greatest Hits
Harriet rájön, hogy a művészet az életet mintázza, amikor felfedezi, hogy egyes dalok képesek visszarepíteni őt az időben – szó szerint. Miközben a zene és az emlékek közötti hipnotikus kapcsolatban újraél egy régi szerelmet, és találkozik egy újjal, elgondolkodik: ha meg is tudná változtatni a múltat, vajon biztosan jó ötlet megtenni?