Új évad érkezik, elevenítsd fel a sorozatot
Dodger zseniális sebész, de közben próbálja jóvátenni tolvajmúltját. Port Victory városában próbál jó útra térni, ami nem könnyű. Bűnöző mentora, Fagin folyton veszélyes balhékba rángatja bele, ő pedig egyre közelebb kerül a kormányzó lányához, Lady Belle-hez. Vajon sikerül megszöknie a múltja elől?