O'dessa
Egy posztapokaliptikus jövőben játszódó rockopera, amelyben O’Dessa, egy fiatal farmer lány útra kel, hogy visszaszerezze családi örökségét. Küldetése egy veszélyes városba vezeti, ahol a sors és a zene erejével kell megküzdenie szerelme lelkéért.