Három férfi és egy bébi
Peter (Tom Selleck), Michael (Steve Guttenberg) és Jack (Ted Danson), a három jóképű, befutott agglegény. A színész Jack épp külföldi forgatásra indul, amikor egyik ismerőse arra kéri, helyezze el néhány napig az egyik csomagját, majd ha lesz ideje, küld valakit érte. Csak később jut eszébe, hogy szóljon barátainak , az építész Peternek és a grafikus Michaelnek a dologról. Milyen a véletlen, Jack egyik régi barátnője, Sylvia (Nancy Travis) is ezt az időt választotta arra, hogy a fiúk ajtaja elé rakjon egy mózeskosarat, benne szerelmük gyümölcsével, a kis Maryvel. A két férfi persze azt hiszi, erről a csomagról van szó, kellőképp fel is háborodnak, nem tudnak ugyanis mit kezdeni az Isten tudja hogyan működő aprósággal. Valójában azonban egy jelentéktelennek tűnő kis tasakot kellene megőrizniük, amiben jó néhány gramm kábítószer van. Képtelen és vicces helyzetek követik egymást ebben a fergeteges vígjátékban, ami garantáltan a család kedvence lesz!