Szülők a pácban
Susan és Sharon egypetéjű ikrek, akiket születésüknél elválasztanak egymástól. Véletlenül találkoznak egy nyári táborban, és miután rádöbbenek, hogy testvérek, úgy döntenek, hogy szülőt cserélnek!
A nyári táborban vakációzó Susan és Sharon megdöbbenve veszi tudomásul, hogy úgy hasonlítanak egymásra, mint egyik tojás a másikra. A két kislány némi ellenségeskedés után összebarátkozik, és hamarosan rájönnek, hogy testvérek, méghozzá ikrek, akiknek a szülei elváltak. Hamar megszületik a terv: helyet cserélnek és összehozzák szüleiket. Szívmelengetően vicces komédia, ami garantáltan elvarázsolja az egész családot!