Pedig jó ötletnek tűnt
A PEDIG JÓ ÖTLETNEK TŰNTBEN néhány önjelölt, amatőr tudós verseng a világ legőrültebb címéért, miközben olyan tudományos elveket tesztelnek, mint a nyomaték, a gravitáció, és Newton törvényei. A tudósjelöltjeink a saját kárukon tanulják meg, milyen kemény fába vágták a fejszéjüket. PEDIG JÓ ÖTLETNEK TŰNT.