Különös, de igaz!
Tudtad, hogy a katicabogarak nem bogarak, a cápáknak hét érzékszervük van, és az űrhajósok összezsugorodnak az űrben? Készülj fel a fantáziát megmozgató különleges kalandokra, amelyek meglepő és érdekes tényeket tárnak fel a világról a NatGeo Különös, de igaz! című műsorában! A gyermekek szórakoztatásában és nevelésében jártas, tudományszerető duó vezette Különös, de igaz! stúdióban és kültéren játszódó epizódjai ötvözik a művészetet a kézműves mesterségekkel, a megdöbbentő tényekkel és a felfedezés örömével. Legyen szó akár dinoszaurusz-kövületek utáni vadászatról, akár repülésről, egyetlen téma sem marad tabu a világunkat működtető furcsa és szokatlan mechanizmusok feltárása során.
Charlie és Carly felkeresnek New Yorkban egy önellátó, beltéri, vertikális farmot!