Rokonság
Amikor egy fiatal fekete nő, a feltörekvő író Dana berendezkedne új otthonában, mintha valaki erőszakkal ide-oda kezdené rángatni őt az időben, egy 19. századi ültetvényre kerül, és szembe kell néznie az ereiben futó titkokkal, melyeknek a létezéséről sem tudott.