Love at First Sight
A 70 éves Arthur életének egy napját látjuk, amikor az idősotthonban beleszeret a gyönyörű Ruthba. Ez a látszólag egyszerű és vidám szerelmi történet egy csodálatosan keserédes befejezéssel ajándékoz meg minket.