Roy
A visszahúzódó, magányos életet élő özvegy Roy azzal tölti napjait, hogy futó beszélgetés reményében idegeneket hív fel a telefonkönyvből. Amikor azonban véletlenül a forródrót alkalmazottját, Carát hívja, egy valószerűtlen barátság bontakozik ki közöttük, aminek segítségével mindketten újra felfedezhetik az élet örömét.