Az elrabolt lány
Elisa, a kétgyermekes anya megismerkedik lánya, Lucia új barátnőjével, Josephine-nel, és annak édesanyjával, Rebeccával, majd beleegyezik, hogy Lucia Josephine-éknél töltse az éjszakát. Amikor azonban Elisa másnap megérkezik a kislányáért, kiderül, hogy a csodás családi fészek valójában egy üres luxusbérlemény, a lányának pedig nyoma veszett.
Elisa Blix magángépeken dolgozik légiutas-kísérőként, magánéletében pedig két gyermek elfoglalt édesanyja. Miután megismerkedik kilencéves lánya, Lucia új barátnőjével, Josephine-nel, valamint a kislány szívélyes és barátságos édesanyjával, beleegyezik, hogy a két kislány együtt töltse a délutánt, a közös játékból pedig ottalvós pizsamaparti lesz. Amikor azonban másnap Elisa és férje, Fred haza akarják vinni lányukat, legrosszabb rémálmuk válik valóra: Josephine és Rebecca meleg családi fészke valójában egy üres luxusbérlemény, Lucia pedig eltűnt. A rendőrök, akik szerint szerint Rebecca minden szava hazugság volt, nemzetközi hajtóvadászatot indítanak a nő után, akit makacsul üldöz Selma, az ambiciózus és eltökélt újságíró is. Az embervadászat során felszínre kerülnek azok a rég eltemetett titkok, amik magyarázattal szolgálhatnak Lucia látszólag értelmetlen elrablására.
Elisa elengedi lányát, Luciát az új barátnőjéhez, de a kislánynak reggelre nyoma vész.
Rebecca azt állítja, ő Lucia igazi anyja, Selma pedig sötét titkokat talál Elisa múltjában.
Selma olyan titokra bukkan Elisa múltjában, ami kulcs lehet Lucia megtalálásához.
Rég eltemetett titkokra derül fény, miközben Elisa versenyt fut az idővel, hogy megmentse Luciát.