A bálnák titkai
A bálnák titkai a bálnák kultúrájának legmélyebb rétegeibe kalauzolja el a nézőt, aki betekintést nyerhet öt bálnafaj (a kardszárnyú delfin, a hosszúszárnyú bálna, a beluga, a narvál és a nagy ámbráscet) rendkívüli kommunikációs képességeibe és bonyolult társadalmi struktúráiba. A három éven keresztül, 24 helyszínen forgatott filmben grandiózus utazás során ébredünk rá, milyen összetett élőlények a bálnák, és mennyivel jobban hasonlítanak ránk, mint azt valaha is hittük.