Brooklyn
Eilis, egy fiatal nő egy írországi kisvárosból, ahol se munkája, se jövője, New Yorkba, Brooklynba megy, ahol munkát kap – és az olasz–amerikai Tony személyében a szerelem is megtalálja.
A BROOKLYN Eilis, egy fiatal nő története, aki egy írországi kisvárosból, ahol se munkája, se jövője, New Yorkba, Brooklynba megy, ahol munkát kap – és az olasz–amerikai (Emory Cohen) személyében a szerelem is megtalálja. Amikor egy családi tragédia miatt visszatér Írországba, bekapcsolódik régi társaságába, de most az agglegény Jim (Domhnall Gleeson) udvarol neki. Állandóan halogatja a visszatérést Amerikába, és Eilis borzasztó dilemma előtt áll: választania kell két férfi és két ország között.