Rómeó és Júlia
A rossz csillagzat alatt született szerelmesek időtlen meséjének új, briliáns feldolgozása, amely a klasszikus shakespeare-i szöveget modern látvánnyal ötvözi.
Baz Luhrmann káprázatos, szokatlan és lenyűgöző adaptációja William Shakespeare klasszikus szerelmi történetéből. Leonardo DiCaprio és Claire Danes alakítják Rómeót és Júliát, a rossz csillagzat alatt született, ifjú szerelmeseket. A cselekményt az Erzsébet-korból az amerikai Verona Beach futurisztikus, városi miliőjébe helyezték át.