Sötét elmék
A Stranger Things producereinek filmje rejtélyes képességekkel rendelkező tinikről, akiket a kormány veszélyesnek nyilvánít, ezért harcolniuk kell az életükért - és a jövőért!
A Stranger Things producereinek filmje rejtélyes képességekkel rendelkező tinikről, akiket a kormány veszélyesnek nyilvánít. Ruby, aki a legerősebb képességgel bír, amit bárki is ismer, csatlakozik egy csapat szökevény gyerekhez, akik szintén menedéket keresnek. A családdá formálódó közösség ráébred: egyesíteniük kell erőiket, hogy visszaszerezzék a sorsuk felett az irányítást, és megmentsék a jövő generációkat.