Ebben a sikerkönyvön alapuló, lélegzetelállító túlélőkalandban Thomas (Dylan O’Brien) egy hatalmas, kiszámíthatatlan útvesztőbe zárva ébred egy csapat másik fiú társaságában, akik közül senkinek sincs emléke a külvilágról. Minden sarkon veszélyes akadályok várnak rájuk, miközben Thomasnak és társainak rejtélyeket kell megoldania, hogy kiderítsék igazi küldetésüket… és kijussanak, mielőtt még túl késő lenne.