A Sean “Diddy” Combs-per igaz története
Bepillantást nyerhetünk Sean „Diddy” Combs büntetőperébe, amely az elmúlt évtizedek egyik legobszcénabb és legnagyobb érdeklődést kiváltó bírósági tárgyalása. Nézze velünk a meghökkentő pillanatokat és a szívszorító tanúvallomásokat valós időben, kimunkált színészi alakításokon keresztül, amelyeket minden héten a tárgyalótermi jegyzőkönyvek alapján adnak elő!
Bepillantást nyerhetünk Sean „Diddy” Combs büntetőperébe, amely az elmúlt évtizedek egyik legobszcénabb és legnagyobb érdeklődést kiváltó bírósági tárgyalása. Nézze velünk a meghökkentő pillanatokat és a szívszorító tanúvallomásokat valós időben, kimunkált színészi alakításokon keresztül, amelyeket minden héten a tárgyalótermi jegyzőkönyvek alapján adnak elő! Az ügyészek szerint a zenei ikon és üzleti mogul a szexkereskedelem és prostitúció jelentette sötét alvilágban tevékenykedett. Combs minden vádat tagad, és az ártatlanságát hangoztatja. A műsorvezető Sunny Hostin társaságában, jogi és popkulturális szakértők magyarázatai mellett nézhetjük végig az első sorból a nagy téttel bíró jogi csatározást.