Rémálom a gyerekszobában: Mi történt a Larson-testvérekkel?
A bántalmazási vádak megosztanak egy utahi családot, és elindul a gyermekelhelyezési per. Miután a bíróság elrendeli, hogy a gyerekeknek rendezniük kell a kapcsolatukat az apjukkal, Ty és Bryn 54 napra elbarikádozzák magukat, élőben közvetítik a tiltakozásukat, és az ügyük országos visszhangot kap.
A bántalmazási vádak végleg szétszakítanak egy utahi családot, és elkeseredett gyermekelhelyezési harc indul. Amikor a bíróság egy vitatott, kapcsolat-helyreállító programra kötelezi a gyerekeket, Ty és Bryn 54 napra elbarikádozzák magukat egy szobában, élőben közvetítik a tiltakozásukat, és egy családi krízisből országos visszhangot kiváltó ügy lesz.
Amikor bántalmazási vádak miatt egy család széthullik, Ty és Bryn elbarikádozzák magukat.