Lighthouse Lesvos
Ez az egyórás dokumentumfilm a Lifeguard Hellas önkénteseit mutatja be, akik a Molyvos-parti világítótoronyban és a Leszbosz-sziget 5-ös zónájában állomásozva az Égei-tengeren átkelő menekülteknek segítenek. Kiemeli motivációikat, tapasztalataikat, kihívásaikat, rávilágít a globális menekültválság problémájára és bátor erőfeszítéseikre, hogy életeket mentsenek a tomboló természeti erők közepette.