Kínában született
A Disneynature csodás utazásra visz a kínai vadonba. Kövesd a három állatcsalád történetét: a kölykét istápoló pandamamát, az aranymajmot, amelyik úgy érzi, fiatalabb testvére átvette a helyét, és a két kölykét a világ legzordabb vidékein nevelő nőstény hópárducot! A lenyűgöző, soha nem látott felvételek végigvezetnek minket Kína tájain a borzongató hegyektől a bambuszerdők szívéig, mandzsu darvak szárnyain repülve kapcsolódnak össze ezek az egyenként is rendkívüli történetek.