Afrikai macskák - A bátorság birodalma
A Disneynature stúdió készítette az „Afrikai macskák“ című epikus utazást. Ebből a stúdióból jött ki a „Föld“ és az „Óceánok“ sorozat. A helyszín a Föld egyik legvadabb vidéke, ahol egy különleges kaland során két család életét követheti, amint otthonteremtésért küzdenek ezen a vad vidéken. A megdöbbentő, lélegzetelállító képekben szemtől-szembe kerülhet a szavanna királyaival, láthatja szerelmi életüket, humorukat és eltökéltségüket. A film bemutatja a családi kapcsolatokat és a vad vidék erejét és nagyszerűségét, izgalmas és félelmetes élmény, mely megérinti az ember szívét.