Nem sokkal azután, hogy túlélte a Le Domas család támadását, Grace a hátborzongató játék újabb fordulójában találja magát – és ezúttal az elhidegült húga is vele van. Négy rivális család vadászik rá, és Grace-nek életben kell maradnia, meg kell védenie a húgát, és meg kell szereznie a világot irányító Tanács főhelyét.
Nem sokkal azután, hogy túlélte a Le Domas család támadását, Grace (Samara Weaving) a hátborzongató játék újabb fordulójában találja magát, és ezúttal az elhidegült húga, Faith (Kathryn Newton) is ott van vele. Grace-nek életben kell maradnia, meg kell védenie a húgát, és meg kell szereznie a világuralmat jelentő főhelyet a Tanácsban. Négy rivális család vadászik rá, és ők is a trónra fenik a fogukat, a győztes pedig mindent visz. További szerepekben feltűnik még Sarah Michelle Gellar, Shawn Hatosy, Nestor Carbonell, valamint David Cronenberg és Elijah Wood is. Az „Aki bújt 2: Jövök!” rendezője Matt Bettinelli-Olpin és Tyler Gillett, a forgatókönyvíró pedig Guy Busick és R. Christopher Murphy.