Segítség!
Egy repülőgép-baleset után egy idegesítő főnök és talpraesett beosztottja egy távoli, lakatlan szigeten rekednek. A túlélés érdekében félre kell tenniük korábbi sérelmeiket, és össze kell fogniuk. Csakhogy már nem az irodában vannak – a köztük húzódó állandó feszültség és nehézkes kapcsolat pedig egyáltalán nem könnyíti meg a helyzetet. Felkavaró, száraz humorral átszőtt küzdelem veszi kezdetét ebben a saját gyártású, fanyarul komikus pszichológiai túlélő-thrillerben.