Alice és Steve
Alice kikészül, amikor a legjobb barátja, Steve összejön a 26 éves lányával, Izzyvel, és a friss pár bejelenti, hogy komolyan gondolják a dolgot. Alice mindent megtesz, hogy közéjük álljon, de sajnálatára Steve állja a sarat, a felhőtlen barátságuk pedig totális háborúvá fajul.
Alice kikészül, amikor a legjobb barátja, Steve összejön a 26 éves lányával, Izzyvel, hiszen egy csapásra elveszítheti a legjobb barátját és a lányát is. Ezért semmilyen eszköztől sem riad vissza, hogy kettejük közé álljon: ha kell, fenyegetőzik, könyörög, vagy tönkreteszi Steve karrierjét. De sajnálatára Steve állja a sarat, a felhőtlen barátságuk pedig totális háborúvá fajul. Végül Alice férje, Daniel nem bírja tovább, mert az események felszínre hozták Alice ijesztő oldalát. Steve tudja, hogy nagy szerencséje van Izzyvel, és komolyan gondolja a dolgot. Alice azonban nem fogja hagyni magát.