Az élet és Beth
Beth élete papíron csodás. Borkereskedőként jó munkája van, sikeres a pasija és Manhattanben élnek. Élete azonban örökre megváltozik, amikor egy váratlan esemény miatt kapcsolatba kerül a múltjával. Visszatekintéseken keresztül Beth rájön, hogyan vált azzá, aki, és arra is, hogy kivé szeretne válni – egy nagyobb, merészebb, autentikusabb életre vágyik.
Beth felmentést kér a munka alól, és találkozik a barátaival Maya új, puccos manhattani spa-buliján.
Beth, John és a barátaik New Orleansba látogatnak. Beth találkozik John egyik régi barátjával.
Beth és John hazatérnek északról, és részt vesznek Jen születésnapi meglepetésbuliján.