Muppet Kincses Sziget
Hajóra, cimborák! Elképesztő és fergetegesen szórakoztató kaland vár Breki, a béka, Miss Röfi és a Muppet csapat többi tagjának társaságában Robert Louis Stevenson klasszikus kalóztörténete ihlette legeslegelső akció-kalandfilmjükben. Az ifjú Jim Hawkins megörököl egy régóta elveszettnek hitt kincses térképet és bérbe veszi a hatalmas Hispaniola hajót, hogy szerencsét próbáljon. A jó Smollett kapitány (Breki, a béka) irányította hajón a kapzsi Long John Silver (Tim Curry) hitvány összeesküvést szervez, ezzel pedig kezdetét veszi a folyamatos izgalmakkal és veszélyekkel tarkított kalandos utazás! Az Oscar-díjas Hans Zimmer vidám filmzenéjével fűszerezett MUPPET KINCSES SZIGET igazi szórakoztató, zenés kalóztörténet, ami a család minden tagját a képernyő elé szögezi.