Miután Breki, a béka találkozik egy tehetségkutatóval, nagy álmokkal indul Hollywoodba a barátaival. De minden balul sül el, amikor Breki a gonosztevő Hopper doki karmai közé kerül, aki egy sült békacombot áruló gyorsétteremlánc tulajdonosa.
Miután Breki véletlenül összefut egy tehetségkutatóval, a béka Hollywoodba indul, hogy bekerüljön a showbiznisz világába. Útközben a csillogásra és befutásra vágyó Topi, Gonzo és Miss Röfi is csatlakozik hozzá. De minden balul sül el, amikor Breki Hopper doki (Charles Durning) karmai közé kerül, aki vele akarja népszerűsíteni sült békacombot áruló gyorsétterem-láncát. Dohánytermék-ábrázolást tartalmaz.